Pages

Saturday, November 12, 2011

-Hanya Luahan Biasa

Aku menulis pagi-pagi ni bukan sebab tak nak tidur, tapi memang xbuleh tidur.
aku pun xpaham napa. mata dh nk tutup tapi hati xberapa nak tenang la..

menulis pun bukan sebab yang kukuh, hanya luahan hati yang xseberapa


kadang-kadang kita mungkin akan berkata "I can do it by myself"
kadang-kadang kawan juga memainkan peranan dalam kehidupan
tapi jenis kawan yang bagus adalah jenis yang menyokong anda
xkira apa pun situasi yang melanda anda








Semua kawan aku tau, malahkan family aku pun tahu yang aku kuat makan
lepas makan nasi goreng buleh lagi bantai burger ke
padahal xsampai 2-3 jam je tu
sampaikan masalah kewangan pun menjadi sangat2 teruk dimana aku kena minta duit dari parent.
to dh buat muka tebal la tu since i got my own allowance money.
lagi tebal kalau pinjam dengan member.
ayat biasa

"gila ko boros la siot, patut la ko boroi"

cuma yang xbuleh aku terima, didalam kesempitan hidup tu, buleh pulak orang mintak belanja
yang tu aku buleh tolak dengan baik la kan
cakap xde duit. even nk makan pun kena catu
tapi kalau dah ajak kuar naik kereta, pastu suruh aku isi minyak

oke fine, sebab aku paling dekat la dengan penutup tangki

asal aku? oke fine, rajin sangat la kot, dapat pahala la skit
mana tau rezeki cashier amoi cantek menarik tertarik~

guna duit aku dulu? oke fine, nanti collect la sama2, satu keta 5 kepala, lepas la rm2 sorg


tapi dari kul 8 sampai kul 1, haram J, xde plak nk ingat pasal duit minyak.
kalau pakai duit depa, awal-awal dah reminder. siap buat note dlm henpon canggih
yela, henpon aku murah je~

I-mobile je la yang aku mampu

Xpe la, bukan slalu kan nk belanja kawan-kawan.

tapi sampai bila?

"Don't ask what people would do for you, but 
rather ask yourself what would you do for them"

(sapa-sapa terasa, xpayah la masam muka, kerna hari pun cukup perit untuk dilalui)


3 comments: