Pages

Monday, August 24, 2009

-Pancing Lagi-



akulah mahasiswa mimet


huhuh, mmg dh lama siot x post natang ni..
dh berkurun lamanya...
itulah, internet xde, masa xde..
time cuti ada gak tulis, tp xde internet, so xpost la.
hasil nukilan hati yg lara tu pun terpaksa la dibuang ke recycle bin.
xde recycle dh, terus buang. sampah je tu...

so, aku dh kembali ke mimet for degree kang..
macam biasa, hobi terbaru hujung minggu, MANCING!!!
mmg xsah kalau x g mancing.
pe tah lagi wan ajak aku pg beli joran baru.
joran aku segalanya merah.
dari batang, reel die, sampai ke tali pun merah..
mistake r xde kamera, kalau x korg dh blh tgk..

jd bila dh mancing lepas practikal dulu
rasa-rasanya jarang la dpt ikan kategori lauk.
asyik dpt saiz kanak2 dgn juvenil je.
freesize xde ek, itu ikan buntal..

tp ari tu, ntah bila plak tu, aku blh dpt la saiz bapak die..




pa lagi, buat lauk da...
sodap la gak..
tp shamin, member aku blh plak demam esoknye...
rasanya bukan sebab ikan kot..
hahha..

sampai ctu je la..
tahun depan post lagi..
ada gambar baru menarik...

No comments:

Post a Comment