Pages

Friday, September 18, 2009

-HaRi RaYa BaKaL MenJelmA-

Assalamualaikum...

Bersama saya Zulkei Dalam Rancangan!~~~

ah sudah, ngarut dtg kembali..

well, ape2 pun penulis ingin mengucapkan selamat pegi dan selamat datang,



maksud disini ialah, selamat pergi Ramadhan yang akan berakhir xlama lagi.
dh xde dh nk tunggu azan marghib tunggu buka puasa, kecualila puasa sunat..
yg ni aku slalu tgk (termasukla dr diri aku sendiri).
bulan ramadhan confirm semua tertunggu, dh azan ke, dh buka ke.
dh ke belum, confirm ke?
kalau bulan2 lain?
ade lagi kot tgh menyepak bola kat padang...
ade lagi tgh duduk kat kerusi malas tgk crita cina...
mcm2 lagi la..
masya allah...

pastu azan subuh pun org menanti.
dh masuk ke, sempat lagi ke nk sahur
last teguk dh ni..
sebelum ini
lena diulit mimpi, dihadapan tv tgk final uefa

SELAMAT DATANG SYAWAL...
LEBARAN AIDILFITRI yg semua org nanti-nantikan
bagi aku, syawal ni skadar merayakan kemenangan melawan nafsu
itu dari segi agama.
xsalah kta alihkan sudut pandangan ke arah dunia jap..
bulan syawal, time tu la megasale berleluasa
baju raya taun ni brapa pasang?
kuih-muih agak2 brapa kontena?

mcm2 lagi la..



kenapa ek, asal aku nk balik rumah je. mesti aku insan yg terakhir meninggalkan kampus?
time aku kat kolej mara kulim, aku mesti balik sehari lepas org lain balik.
kat mimet ni pun sama je.
contoh hari ni la, kawan2 aku balik khamis pg sampai petang.
aku pulak sesat hari jumaat pg.
nasib ade gak bas jumaat pg.
kat kolej mara kulim, aku terbabas balik hari sabtu pun ada.
pergh, sedihnya pulang raya~~~



oleh itu, WO JIAO MOHD ZULKHAIRI BIN ABDULLAH. WO ZHU ZAI MA LA XI YA DE PENG HENG
ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN

No comments:

Post a Comment